Tuesday, February 5, 2013

SHAKLEE - DUNIAKU! KESIHATANKU!


Salam semua, lama saya menyepi dlm arena blog saya sendiri ni... hehehe, pagi-pagi begini mencurah-curah idea dan ilham untuk update segala yg tertinggal..  Semua menuntut kesabaran dan ketekunan utk sebuah blog..


Baiklah, apa yg saya nak share di sini adalah mengenai minat dan keyakinan saya terhadap satu brand supplement vitamin yg sudah saya consume selama 3 tahun.. Alhamdulillah smpi skrg saya bersyukur keran telah bertemu dengan produk yg memberi saya kepercayaan utk kesihatan badan manusia.. SHAKLEE!! Satu jenama yang telah mengorak langkah saya daripada menjadi consumer terus kepada pengedar (Shaklee Independent Distributor, ID No: 885782). Oleh disebabkan kepercayaaan dan semakin lama semakin jatuh cinta pada jenama ini, saya terus mengambil langkah untuk menjadi pengedar, di samping saya dan hampir seluruh keluarga saya sememangnya consume Shaklee produk, ianya juga dpt membantu saya utk menyebarkan kebaikan produk vitamin ini kpd masyarakat luar. 

Jika anda berminat untuk mencuba produk rangkaian Shaklee ini, boleh teruskan membaca setiap entry saya di sini. Sebarang kemusykilan dan soalan, boleh tinggalkan comment di setiap entri dan hubungi saya seperti di bawah.

     Zainora Hayari 016-5215057
  Shaklee Independent Distributor 
 area Ipoh, Kuala Kangsar, Gopeng, 
               Kampar, Perak.
         FB: Mummyqasehfahim
Blog: https://qasehdaania.blogspot.com 
     (mohon click at "Join This Site" ye)


No comments: