Wednesday, February 13, 2013

Advance Joint Health Tablet

Advance Joint Health Tablet (AJHT)



Advance Joint Health Tablet atau dgn singkatan AJHT. Hebat formulasi AJHT ni kawan-kawan. 

Bagi sesiapa yg mengalami sakit-sakit tulang, pernah retak atau patah.. boleh mengamalkan AJHT ini utk kesihatan tulang dan sendi anda. Apa yang hebatnya formulasi AJHT ini?

Menyokong Kesihatan Sendi Berpanjangan

Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi-sendi. 

Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.

Kalau inginkan gaya hidup yg bebas daripada sakit tulang, lutut, kebas-kebas tangan, nak rukuk susah.. Ha, apa kata anda amalkan pengambilan AJHT ni! Saya boleh titipkan konsultasi percuma untuk anda. Dapatkan segera dengan :-

Jika ada sebarang pertanyaan, boleh hubungi saya di :-
Zainora Hayari 016-5215057
Shaklee Independent Distributor area Ipoh, Kuala Kangsar, Gopeng, Kampar, Perak.
FB: Mummyqasehfahim
Blog: https://qasehdaania.blogspot.com (mohon click at "Join This Site" ye)

No comments: