Wednesday, February 13, 2013

Performance Drink

PERFORMANCE DRINK SHAKLEE

Salam semua,

Ok, kali ni saya nak cerita sikit mengenai minuman yang boleh mengekalkan tahap prestasi anda seperti athlete sukan.. haa!! Menarik bukan? Kadang-kadang kita rasa letih, kurang tenaga dan malas untuk satu satu hari kan.. In shaa Allah minuman ini boleh mengembalikan tenaga kita terutamanya ibu-ibu berkerjaya untuk kekal cergas dan tangkas.. Hihiii

Performance telah direka khusus untuk para angkasawan NASA,Amerika Syarikat. Para atelet bertaraf antarabangsa dan penggembara terkemuka memilih Performance sebagai pilihan utama mereka.Kerana, minuman ini telah banyak membantu mereka dalam mencipa rekod dunia terbaik dalam dunia sukan mahupun aktiviti pengembaraan.

Ujian klinikal membuktikan rumusan ekslusif OptiCarb  yang sudah dipatenkan ini akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda,memberikan tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir dalam tubuh.Berbanding sengan minuman sukan yang lain, Performance mempunyai lebih 67% ototo glikogen ( Sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari jenis karbohidrat dengan segera.

Kelebihan Utama Performance ini:

  1. Meningkatkan Daya Ketahanan Badan 
  2. Membekalkan tenaga & daya ketahanan Fizikal
  3. Mencegah Penyahhidratan
  4. Mengekalkan Paras Gula


*  Satu hidangan yang lazat untuk diminum pada bila-bila masa dan di mana sahaja. Enak diminum sahaja/ dicampur bersama minuman yan lain.

* Bagi pesakit SLE, anda tidak dibenarkan ambil Alfafa kan, tapi anda boleh ambil Performance Drink ini utk sentiasa kekalkan momentum tenaga anda untuk seharian. 

Cubalah dahulu, pastinya anda akan mempercayainya! :-)

Jika ada sebarang pertanyaan, boleh hubungi saya di :-
Zainora Hayari 016-5215057
Shaklee Independent Distributor area Ipoh, Kuala Kangsar, Gopeng, Kampar, Perak.
FB: Mummyqasehfahim
Blog: https://qasehdaania.blogspot.com (mohon click at "Join This Site" ye)

No comments: