Sunday, February 16, 2014

COD SHAKLEE IPOH, KAMPAR, KUALA KANGSAR, PERAK

Saya adalah Shaklee Independent Distributor Zainora Hayari. ID Shaklee saya 885782. Jika anda berminat untuk mencuba rangkaian produk Shaklee, boleh hubungi saya di :-

                                       Call/pm/whatsapp :
                                   Hp No. : 0165215057

                                           Facebook :
                       www.facebook.com/mummyqasehfahim

                                              Blog :
                           http://qasehdaania.blogspot.com


Saya boleh membuat penghantaran percuma COD di area Ipoh, Kampar dan Kuala Kangsar, Perak. Nyatakan sahaja produk pilihan anda, dalam hari yang sama saya akan COD pesanan anda dengan pantas, segera dan dipercayai. 



Jika anda berada jauh daripada area yang saya nyatakan di atas, jangan risau. Pesanan akan dihantar menggunakan Pos Laju. Biasanya Pos Laju yg saya gunakan adalah di Pejabat Pos Laju akan sampai dalam sehari atau 2 hari. Tracking number akan diberikan untuk anda jejak di mana pesanan Shaklee anda pada masa itu. Senang kan? Hanya pelanggan yang berurusan perniagaan dengan saya sahaja akan dapat pelbagai keistimewaan. 😃









No comments: