Tuesday, February 20, 2018

BUSINESS SHAKLEE AND REWARDS

Boleh dikatakan anak-anak dan suami adalah peneman setia ikut saya uruskan pesanan customer. 




Kalau ada cod sekitar Ipoh kadang terlajak ke Kampar dan Kuala Kangsar jika customer sgt perlukan produk tertentu. Siang mahupun malam, tak kira masa. Ke Pos Laju pusat memang setiap masa la, kalau weekend pn macam tu jugak. 

Boleh dikatakan ini memang family business. Sambil mengajar mereka erti cari duit bukan mudah dan nak dapat duit bukan senang, sambil tu jugak mengajar mereka uruskan business. Walaupun apa yang mereka faham mungkin 1/3 atau 30%, takpe.. melentur buluh biar daripada rebungnya.

Jadi, saya perlu rewards diri sendiri dan sekaligus keluarga lah yang bertungkus lumus, berkejar ke sana sini untuk urusan business saya. 

Antara hadiah paling bermakna buat saya, apabila saya dapat melawat negara yg saya nak sangat kunjungi bersama keluarga. Biasa kalau jauh jauh, memang selalunya saya pergi seorang sahaja bersama kawan-kawan. Saya memang idamkan satu percutian bersama 1 keluarga saya ke tempat yang sejuk dan santai, dan alhamdulillah tercapai jua. 2 tahun lepas saya dpt bawak keluarga sy bercuti ke Perth, Australia. Masa tu tengah musim bunga.. cuaca cerah dan berangin, suhu sekitar 16’-24’, 5 hari 4 malam 26/10/16 - 30/10/16. 






Memang suatu kepuasan pada saya yang akhirnya dpt memberikan rewards kepada diri sendiri dan especiallu keluarga tersayang. Seterusnya, saya sertakan di sini pengalaman, jadual dan susunan aktiviti serta budget saya ke Perth, Australia. Boleh refer anytime n copy. 
Korang boleh click link sini untuk itenari Perth.
Jika anda berminat untuk vitamin dan supplement Shaklee atau berminat untuk menambah pendapatan, boleh hubungi saya bila-bila masa di sini:

1. LIKE fanpage Mummyqasehfahim Shoppe 

2. PM saya di FB, Zainora Hayari 

3. Emel: zainora_79@yahoo.com
    
4. SMS/Whatsapp saya di 016-5215057
 

No comments: