Tuesday, October 7, 2014

APA ADA DALAM HANDBAG SAYA.. JENG JENG

H.A.N.D.B.A.G.

Yummehhh, sesedap ABC jika kita bercerita mengenai handbag kan, handbag idaman, koleksi handbag, brand handbag dan segalanya mengenai handbag.. Tak hairan jika wanita mempunyai lebih daripada 1 koleksi handbag mereka. Hehee, para suami jangan pening kepala, layanlah isteri anda kerana pahalanya mudah untuk diperolehi. Hehe.. ok cabaran entri kali ni mengenai #apaadadalamhandbagsaya.

Ni lah namanya perempuan, handbag pelbagai design dan warna. Yang penting keselesaan si empunya duit.

Ini handbag saya yang latest saya beli..



Handbag ni ada wings, sederhana besar dan berwarna hitam. Saya selesa dengan designnya, warnanya dan penting keluasan dalaman beg ini. Maka beg inilah menjadi teman setia saya ke mana saja saya pergi.

Gambar di bawah pula adalah isi kandungan di dalam beg saya. Yang jelas kelihatan adalah "wallet" (yang sudah berkhidmat selama 5 tahun) dan beg "make-up" saya kan.. 2 personal things ini memang penting untuk saya dan tidak salah kalau saya katakan semua wanita.

*Isi Kandungan


Haaa, ini pula segala macam anak benda berada dalam handbag saya tanpa jemu atau miss dibawa. Kesemua personal things ini harus ada dalam handbag saya meskipun saya menukar handbag yang lain pada mana-mana hari.



Benda wajib perlu ada :-

1. #wallet - semua ada dalam tu
2. #makeupbag - compact powder, 2 lipstick
3. #notebook - penting untuk catit nota utk kerja dan order dari pelanggan #Shaklee saya
4. #pen - 2 red ink, 1 black ink, 1 blue ink (academician wajib ada 3 color ini..hehe)
5. #pendrive - softcopy segala bagai
6. #nametag - work matter
7. #Nutriferon - haa ni memang wajib, anak mak kalau sakit tekak harus sesachet or 2
8. #aloelipcare - bibir kering inilah penyelamatnya
9. #nailclipper - harus ada sebab selalu spot check kuku anak-anak, pak, mak..

Makanya, tamatlah entri saya pada kali ini. Saya dapat merasakan yang ada di kalangan para pembaca mempunyai barang yang hampir serupa dengan saya kan.. kan.. hehee

Terima kasih kerana sudi membaca blog saya ini, entri saya ini dan pada masa ini. Saya akan sentiasa update blog comel ini khusus untuk semua pembaca saya yang comel semuanya. 

Sekian, lots of luv! 

** Jika anda berminat dengan vitamin suplement terbaik daripada Shaklee, boleh hubungi saya di sini ya.. :-)

Zainora Hayari 016-5215057
  Shaklee Independent Distributor 
 Ipoh, Kuala Kangsar, Gopeng, Kampar, Perak.

2 comments:

Unknown said...

cantiknya beg kecik tu ..macam covr al quran pun yer...macam sejadah pun yer...cantik-cantik..mesti beg make up kan ..

Zainora Hayari said...

Ye betul gedung sinar sihat, kawan bg souviner dr vietnam, tq sinar sihat! :-)