Wednesday, February 21, 2018

7 SEBAB KENAPA SAYA PILIH SHAKLEE

Mula dengan makan Shaklee, badan yang lemau bertenaga semula.

Sambung dengan set buang lelemaks dan slimming, memang nampak perubahan pada inchi dan berat, terus jatuh cinta.




Cuba lagi minuman ESP dan Vita C untuk kulit, seriously kulit muka mulus dan jerawat kecik kecik dan tak ada, memang buatkan hati happy dan berbunga bunga.


Guna pulak skincare Nutriwhite, gel cleansing dan night cream.. bestnya. Kulit tona tak sekata dah bertambah baik dan cerah sekata. Takde tompok sana sini, memang tak kan tukar lain dah.


Minuman botanical Shaklee, Vivix.. aummm dah cuba dan teruskan sebagai pilihan terbaik, sumber yang penuh dengan antioksidan yang tinggi, rasa anggur yang sedap dan kesan yang padu pada dalaman badan kita. Teruskan pilihan ini kerana kesannya yang hebat.


Terbaru, YOUTH skincare.. gel cleansing, toner, serum, night cream dan Radiance C+E.. semuanya mempunyai bahan bahan yang terbaik dan dibuat kajian dan pembangunan selama 8 tahun, tested 100% perubahan yang sangat baik atas kulit yang boleh dipakai untuk ke semua jenis kulit.. selamat dan berkesan.. nak apa lagi? Nak guna lagi *K1*? Tak payahlah semua jenama tu, sebab Shaklee dah sediakan skincare terbaik seabad! Memang best!

Tak pernah guna, korang kena cuba tau.. mesti tak tukar yg lain dah. 

Image may contain: Zainora Hayari, smiling, standing

Pendek kata, apa yang buatkan saya jatuh cinta dengan Shaklee ni adalah kualiti dan jaminan serta bebas bahan kimia terlarang.

Jadi, saya memang obses dgn Shaklee dan tak salah saya terus jatuh cinta dan jadikan ia sebagai part time business. Rewards yang company bagi turut menjatuh cintakan saya dengan jenama ini. Dan tak mungkin berpaling ke jenama yang lain. Thank you Shaklee, buatkan saya nampak jelita, fit dan kehidupan yg lebih bermakna. 

Jika anda berminat untuk vitamin dan supplement Shaklee atau berminat untuk menambah pendapatan, boleh hubungi saya bila-bila masa di sini:

1. LIKE fanpage Mummyqasehfahim Shoppe 

2. PM saya di FB, Zainora Hayari 

3. Emel: zainora_79@yahoo.com
    
4. SMS/Whatsapp saya di 016-5215057

No comments: