Wednesday, May 17, 2017

KEBAIKAN DAN KEISTIMEWAAN COLLAGEN SHAKLEE POWDER

Penghasilan kolagen berkurangan dgn kadar 1.5% pd setiap tahun slps usia 25 tahun. Kesan mula dirasai dlm 10 tahun kemudian. Slps usia 45-50 tahun, badan akn kehilangan hampir separuh drpd kolagen yg ada. Semakin tua semakin berkurangan kolagen dlm badan.

Oleh itu kolagen diambil sebagai makanan kesihatan untuk pelbagai penyakit seperti osteoarthritis (sakit sendi), osteoporosis, arteriosclerosis selain untuk kegunaan kosmetik & pelembab kulit.

Shaklee Collagen yang terbukti dapat menyokong sebahagian besar sel-sel yang memberikan struktur, kekuatan dan kekenyalan kulit dan tisu badan. Bukan sebarangan collagen tau, Kolagen ikan merah dihidrolisis adalah yang terulung. Ia dianggap satu penyelesaian yang mudah, selamat dan ideal bagi membantu merangsang pertumbuhan kolagen dalam kulit. 


Image may contain: 1 person

TIADA KESAN SAMPINGAN dan TERBUKTI SELAMAT! 

In shaa Allah. 

Kelebihan dan Kebaikan Shaklee Collagen Powder

Keunikan Collagen Shaklee ialah ia bertindak dalam tiga cara. Tidak seperti kolagen yang lain yang hanya tertumpu untuk keanjalan sahaja. Tiga cara yang dimaksudkan tadi ialah :-
  • Keanjalan
  • Penghidratan
  • Antioksidan
Jika amalkan betul betul, hasilnya memang lumayan! Anda akan perasan perubahan pada tekstur kulit. Yang paling nampak pada muka lah kan. Ini antara testimoni pengguna yang telah amalkan Shaklee Collagen Powder

Nampak lah sebelumnya ada pigmentasi, kulit kusam dan textur kasar. Tapi selepas itu tona kulit lebih sekata, lebih gebu dan halus! Bintik bintik hitam pun sudah tiada lagi.

Ramai tertanya-tanya kan.. Perbezaan ESP dan Collagen Shaklee? Keduanya untuk cantikkan kulit, dan ianya juga senang untuk diminum.. ok, jom kita tengok serba sedikit perbezaan di antara ESP dan Shaklee Collagen Powder.

ESP = membekalkan asid amino utk pembentukan protein.
Collagen = sumber protein yg menampung simptom akibat kekurangan asid amino; terutamanya utk memperbaiki kulit, rambut gugur, penuaan & kekuatan tulang/sendi.

Kolagen shaklee merupakan satu2 nya kolagen paling halus dipasaran iaitu 1000 dalton. Jadi kolagen shaklee sangat mudah diserap. Bagi yang pernah mengamalkan kolagen, mereka akan dapat rasakan kesannya seawal 3 hari @ 3 sachet. Manakala untuk kesan yang optimum, esp perlu diambil secara berterusan selama 3 bulan.

Protein esp berfungsi untuk membina sel baru.
Manakala protein kolagen membantu memperbaiki sel yang rosak. Sangat bagus untuk memperbaiki sendi koyak & tulang rapuh.

Gabungkan kedua-duanya utk kesan yang sangat hebat dan bagus untuk kulit yang sihat, gebu dan bersinar.

Faham x kawan2x.. kalau ada yg x faham lagi dn perlu penjelasan lanjut.. boleh je call atau chat dgn saya ye.. free je kita discuss2 ni. 
 
 
TESTIMONI SHAKLEE COLLAGEN POWDER

Statistik Kesan Collagen Powder Shaklee









 Zainora Hayari
016-5215057
Shaklee Independent Distributor
COD Ipoh, COD Sg Pulai, COD Kampar
Perak
        FB: http://www.facebook.com/Mummyqasehfahim/


No comments: