Thursday, December 22, 2016

SET KEKAL CERGAS TENAGA

Nak bertenaga sepanjang hari

http://qasehdaania.blogspot.my/
SET BERTENAGA

Ini lah set yg saya cuba mula mula kenal dan terus jatuh cinta dgn produk Shaklee pd 2010. Consume dan terus consume.. Mmg berkesan utk saya, lps bersalin anak ke-2 tenaga saya mmg ke laut, balik keje terus masuk bilik dan baring, kdg2x terus tertidur. Nasib baik suami saya pandai menguruskan baby 3 bulan dan gegirl yg br berumur 1 thn 9 bulan.
.
Bila sy consume set ini, tenaga sy pulih dan cergas. Awal pagi jam 6 dh bangun, seharian di office tenaga masih ada sehingga di rumah melayan suami dan anak kecik dan baby. Bila dpt tidur, kualiti tidur yg baik dan bangun pg dgn ceria dan cergas.
.
Anda perlu mencuba set ini, testimoni sy sendiri. Untuk kekal aktif dan bertenaga sepanjang hari, kita memerlukan nutrien yg cukup seharian. Nutrien boleh diperolehi drpd buah, sayuran, susu dan lain-lain dn ianya boleh dikategorikan kepada 5 kumpulan iaitu protein, karbohidrat, lemak, vitamin dan garam mineral. Nutrien-nutrien inilah yang membantu tubuh badan kita supaya sentiasa sihat dan cergas sepanjang masa. Namun disebabkan pencemaran dan gaya hidup ringkas, kebanyakn nutrien dlm makanan ini hilang begitu sahaja. Utk pengekalan ini, kita boleh perolehi drpd supplement bahan semulajadi. Set ini boleh membantu kita utk kekal bertenaga dan aktif sepanjang hari.
.
Jom kita jadi semakin sihat utk kehidupan seharian. Green & Healthy Life.


Zainora Hayari  
  Shaklee Independent Distributor 
  Ipoh, Kuala Kangsar, Gopeng, Kampar, Perak. 

No comments: