Saturday, April 7, 2018

PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK

Saya Zainora Hayari, Pengedar Shaklee yang anda perlu cari.



Saya boleh bantu anda untuk dapatkan kesihatan yang baik dan dapatkan income sebanyak RM1,500-RM2,000 sebulan.

Malah lebih daripada itu pun boleh.

Apa yang penting anda sendiri yang perlu berusaha dan mahu berubah.

Saya akan berikan ilmu yang saya ada kepada anda secara offline dan online.

Peluang ni hanya datang sekali sahaja!
Dapatkan hari ni juga.


Jom sertai #ProjekDuitRM1500BSF
Klik www.wasap.my/60165215057


Jika anda berminat untuk vitamin dan supplement Shaklee atau berminat untuk menambah pendapatan, boleh hubungi saya bila-bila masa di sini:


1. LIKE fanpage Mummyqasehfahim Shoppe

    https://www.facebook.com/Mummyqasehfahim/


2. PM saya di FB, Zainora Hayari

    https://www.facebook.com/zainora.hayari


3. Emel: zainora_79@yahoo.com

   
4. SMS/Whatsapp saya di 016-5215057

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: