Wednesday, April 4, 2018

BANKRAP! Bagaimana Shaklee Membantu Anda

Kaji selidik Manulife mendapati purata hutang rakyat Malaysia ialah sebanyak RM56,000 iaitu hampir 10 kali purata pendapatan peribadi bulanan. 





Bagaimana Shaklee boleh membantu menyelesaikan masalah ini?





 
1. Shaklee menyediakan pelan perniagaan bagi yang mahu mencari jalan keluar daripada hutang, kesempitan hidup, kekurangan simpanan sehingga 'financial freedom'.

2. Bekerja secara flexi pada bila-bila masa yang anda mahu dalam kehidupan seharian yang sibuk. Contoh, anda seorang pekerja di office tetapi dengan pelan business kami anda boleh menjadikan Shaklee sebagai second income. Yang penting kena rajin dan usaha.

3. Mendapat Ganjaran lebih daripada faedah kewangan, termasuk diskaun, melancong, dan bonus. 3C menanti anda semua jika benar benar serius.

4. Dikelilingi teman sepejuangan dalam komuniti yang sama yang sangat lama dalam bidang ini sehingga yang baru masuk dalam keluarga business kami.







 

Keistimewaan sebagai Pengedar Shaklee

• Nikmati produk Shaklee pada Harga Pengedar.
• Hadir ke ceramah kesihatan, menerima pemeriksaan dan rundingan kesihatan oleh Pakar Pemakanan Shaklee.
• Berpeluang memperolehi Pendapatan Tambahan.
• Mengakses Majalah Shaklee Today versi digital, serta bahan sokongan dan sumber lain.

Kita jarang mendapat peluang untuk mencipta kehidupan yang lebih baik dan dalam masa yang sama dapat membantu orang lain. Saya rasa bertuah menjadi sebahagian daripada Shaklee dan berharap anda semua dapat memulakan langkah dengan kami.

Di Shaklee, kami cipta peluang dan jayakan impian itu (untuk SEGALANYA yang dinyatakan di atas) hanya untuk anda. Kini, layarilah kehidupan yang anda bayangkan dan jadikannya sebuah realiti.
#tsunamishaklee
#tsunami2018
#superpowerninjas



Jika anda berminat untuk vitamin dan supplement Shaklee atau berminat untuk menambah pendapatan, boleh hubungi saya bila-bila masa di sini:


1. LIKE fanpage Mummyqasehfahim Shoppe

    https://www.facebook.com/Mummyqasehfahim/


2. PM saya di FB, Zainora Hayari

    https://www.facebook.com/zainora.hayari


3. Emel: zainora_79@yahoo.com

   
4. SMS/Whatsapp saya di 016-5215057

 

No comments: