Thursday, October 9, 2014

VITAMIN PERTAMA MEMBUATKU JATUH CINTA

Selamat pagi semua! Assalamualaikum pagi Khamis ini yang damai dan tenang.

Hari ini seperti dijanjikan saya akan bercerita sedikit mengenai Vitamin pertama yang saya cuba, suka dan JATUH CINTA!! Heheee... menarik bukan, sampai jatuh cinta tau, bukan main-main punya..

Jom kita tengok apa lah vitamin supplement yang boleh membuatkan saya jatuh cinta sangat ni.. dan kenapa?

SID Ipoh Zainora Hayari
* Set Membantu Memberikan Tenaga


Yaa, inilah set pertama vitamin supplement yang saya beli khusus untuk membantu masalah saya yang sering letih selepas melahirkan anak ke dua saya pada tahun 2010. Memang masa tu, bila balik kerja je saya akan terus mencari katil dulu an berehat sehinggakan pernah terlelap. Tenaga masa tu mungkin tinggal 10% je kot, tak cergas dan aktif langsung. Jadi, selepas saya ternampak iklan hanya daripada orang yang saya kenal, barulah saya mula pm beliau, Dilla Jalil yang jugak mentor saya dalam Shaklee. Saya selalu ternampak iklan beliau di dalam facebook, saya pun menghubungi beliau dan order set ini. Selepas consume seminggu, kesan nya sangatlah positif. Saya masuk tidur jam 12 malam, dan saya akan bangun pagi jam 6.00 pagi. Kalau dulu di dalam time range ini, pastinya saya akan kemengantukkan di pejabat. Alhamdulillah saya menapat kesan yg sangat baik selepas penggunaan Set Tenaga Shaklee ini. Balik daripada kerja, saya mampu untuk masak dinner lagi, layan baby dan anak juga bapanya.. hehe, syukur sangat.


Untuk kekal aktif dan bertenaga sepanjang hari, kita memerlukan nutrien yg cukup seharian. Nutrien boleh diperolehi drpd buah, sayuran, susu dan lain-lain dn ianya boleh dikategorikan kepada 5 kumpulan iaitu protein, karbohidrat, lemak, vitamin dan garam minarel. Nutrien-nutrien inilah yang membantu tubuh badan kita supaya sentiasa sihat dan cergas sepanjang masa. Namun disebabkan pencemaran dan gaya hidup ringkas, kebanyakan nutrien dlm makanan ini hilang begitu sahaja. Utk pengekalan ini, kita boleh perolehi daripada supplement bahan semulajadi. Set ini boleh membantu kita utk kekal bertenaga dan aktif sepanjang hari.

Set Family Wellness Program Shaklee ini juga boleh membantu tenaga kita untuk kekal aktif seharian, in shaa Allah.

SID Ipoh Zainora Hayari

Tiap-tiap hari saya rasa bertenaga dan sihat dlm melayan kerenah anak-anak yg masih kecil, buat kerja rumah dan memasak.. semua daripada hasil kerajinan saya consume set Shaklee Family Wellness ini dan atas keredhaan Allah swt! Hehee, boleh dapatkan drpd saya dengan harga yang saangaat berpatutan!



**Nak bertenaga sepanjang hari?** boleh click di sini =  Energy Set

Jom dapatkan konsultansi percuma hanya daripada saya di:


Zainora Hayari 016-5215057
  Shaklee Independent Distributor 
 Ipoh, Kuala Kangsar, Gopeng, Kampar, Perak.

  

No comments: