Monday, February 1, 2010

New Semester - January 2010




ASSALAMUALAIKUM...

Dah hampir 5 minggu semester baru bermula, dh bnyk chapter gak aku habiskan, 4 modul aku dpt utk sem ni...banyak kan?? x terkata...2 modul baru yg amat memeningkan kepala aku...hihihi..kene cari nota sendiri, info sendiri dan bnyk lagi ler...

2 modul aku dh habiskan 2 bab..which are aku ade lagi 1 bab utk dihabiskan, then lecturer yg bsama aku akan replace after that...aku try my effort sehabis baik utk cover all d topics and assignment for students before aku cuti bersalin nanti...

So, utk sem kali ni...aku x perlu jaga exam, marking paper and key in marks..hahahaa..wat a wonderful sem i have..jgn jeles yer my frens....x slalu aku dpt keistimewaan mcm ni...

sket lagi aku ader class kol 12.30...nk abiskan chapter 3 for my international finance trade module....pastu next class aku boleh buat quiz n test for them..yebbaaa..then habis le class aku utk 1 module...
yahoooo!!!

Hari ni, semua officemate sibuk dgn 5S..iaitu prosuder utk menyeragamkan semua inventori yang ada di dalam PUO...mmg agak menyerabutkan, merumitkan dan membanyakkan lagi kerja yg sedia ada...tapi after finished all d task...mmg nmpk perfect dan seragam. Semua benda ade tagging yg mana warna, saiz, font dan everything seragam dgn semua org...ni adalah mandat dari Dato' Seri Najib yg mana beliau inginkan perubahan di dalam sistem pengurusan badan kerajaan...

so...i stop now cos nk prepare bhn lecture utk students sket lagi, stop dulu la my frens ya...daaa...




No comments: