Thursday, March 2, 2017

KEMERIAHAN SHAKLEE BUSINESS LEADERS NATIONAL CONFERENCE 2017

Penangan BLC masih lagi terasa. Hangat membara sehangat semangat yg makin panas. Apa yg ada pd BLC tu smpi susah sgt nk move on.. haa sbb kan best sgt la tu yg susah nk move on. Event ni is by invitation only. Sebab yang hanya effective Supervisors and above (Business Leaders dalam Bisnes Shaklee) sahaja yang layak untuk dapat special invitation dari Shaklee untuk join event ni! 




1- Sbb ada Roger Barnett okeyyy

Hihi, Roger Barnet ni la CEO Shaklee Corporation.. handsome, awet muda dan baik hati. Mr. Roger Barnett – Pengerusi dan CEO Shaklee. Beliau meluangkan masa kurang 24 jam di Malaysia semata mata untuk menyertai BLNC 2017 di sini. Billionaire dan ahli perniagaan yang berjaya ini telah membeli Shaklee pada 2004 dan terus setia menerajui Shaklee. Beliau adalah owner kepada jenama Burberry sebenarnya suka dalam jual beli syarikat. Tetapi Shaklee adalah satu satunya syarikat yang beliau tidak akan lepaskan.



Makanan yg disediakan di sini pun best best tau.. mmg kebiasaan Shaklee akan sediakan makanan yg 5 star hotel.. sedap ok, mmg best sgt.. layan tengok gambar jom!
 









2- Ada Saintis Shaklee tau datang BLC ni.. 

bukan senang nk jumpa Mr. Bruce Daggy Ketua Saintis di Shaklee Coopration yang dah berkhidmat dan pengalaman selama lebih 30 tahun. Sekarang beliau berusia 70 tahun, masih sihat dan cergas untuk Tour Roadshow Landmark Study.



3- Ada Tetamu Jemputan dari Badan Luar Shaklee tau.. 

bukan main main punya kajian.. Beliau adalah Dato’ Dr. Rajbans Singh.
Siapa selalu dengar slot beliau di Lite FM? Beliau adalah President Malaysian Wellness Society, dan bertugas di Hospital Pantai Bangsar Kuala Lumpur. Yang menariknya, beliau telah berhenti mengambil gula lebih 20 tahun lepas. Yang menarik lagi, beliau sendiri mengaku, selepas mengamalkan pemakanan sihat dan senaman rutin, diusia 50an, beliau rasakan lebih sihat berbanding ketika beliau berusia 30 tahun.

" Doktor sebenarnya bukan golongan terbaik untuk bercakap tentang nutrisi. Doktor cuma belajar tentang penyakit dan cara merawat menggunakan teknologi dan ubat ubatan. Untuk pencegahan penyakit dan nutrisi, perlu merujuk kepada ahli nutrisi." 

-- Dr. Rajbans Singh



4. Ada goodies utk kami yg hadir, ada pengenalan starter kit baru, ada produk produk baru yg akan launching nnt dan banyak lagi benda menarik semasa BLC 2017 ini berlangsung.

New Starter Kit


Goodies for BLNC 2017

 
Kesan paling besar selepas BLNC 2017 tu, haaa ambik ko.. Semangat kami berkobar-kobar mcm lagu "berkobar-kobar" hehe.. seriously, boost up adrenalin ai tau dn semua. Fokus nk sebarkan kebaikan-kebaikan produk yg bagus ni, ramai sbb dh terbukti kualiti nya merentasi zaman. 

Paling best, apabila event mcm ni diadakan, kami di bawah group besar iReach Sdn. Bhd yg diterajui oleh Master Zainul Anuar dan Master Lyna Noh dapat berjumpa dan gather2x sekali. 



Buktinya mcm gambar di bawah. Happening sangat kan. Kalau nak tahu, iReach adalah the most happening group dan mempunyai Group Sale yg memang besar dalam Shaklee seluruh dunia.

Jadi, tak teringin ke menyertai keluarga besar iReach? 

Orang lain yang dah join under group lain pun jealous nak menyertai group kami. Anda yang belum? Takkan nak tengok je? 

Dalam gambar kat bawah ni, hanya sebahagian je. Yang jauh tak dapat datang pun ramai. Yang tak sempat masuk dalam gambar pun ramai jugak. Jadi hemoh hemoh pm pm or wa saya.

Master Upline Neni Lyna Noh (founder iReach) 


iReach Family


Zainora Hayari
016-5215057
Shaklee Independent Distributor
COD Ipoh, COD Sg Pulai, COD Kampar 
Perak


2 comments:

Anonymous said...

nak masuk jd ahli macam mane?

Zainora Hayari said...

salam sis, boleh pm saya 016-5215057 ye. Saya akan terangkan details pd sis.