Tuesday, February 14, 2017

SET TENAGA KEKAL CERGAS

SET TENAGA SHAKLEE
Ini lah set yg saya cuba mula mula kenal dan terus jatuh cinta dgn produk Shaklee pd 2010. Consume dan terus consume.. Mmg berkesan utk saya, lps bersalin anak ke-2 tenaga saya mmg ke laut, balik keje terus masuk bilik dan baring, kdg2x terus tertidur. Nasib baik suami saya pandai menguruskan baby 3 bulan dan gegirl yg br berumur 1 thn 9 bulan.
.
Tambahan Ostematrix, iaitu tablet kalsium yg menambah kecergasan setiap hari. Bangun pagi badan anda akan kembali cergas dan juga utk sesiapa yg tulang dan sendi sakit-sakit, berbunyi2 lutut bila duduk dan bangun, cuba ambil set ini utk rasai perbezaan hari hari anda. Jgn bazir masa anda mencari-cari produk di pasaran yg lain, ini sy tawarkan pd anda dgn harga promosi. Beli 2 diskaun 5% tau, beli 6 dpt 7 botol. Mmg sold out cepat bulan ni.
.
Bila sy consume set ini, tenaga sy pulih dan cergas. Awal pagi jam 6 dh bangun, seharian di office tenaga masih ada sehingga di rumah melayan suami dan anak kecik dan baby. Bila dpt tidur, kualiti tidur yg baik dan bangun pg dgn ceria dan cergas.
.
Anda perlu mencuba set ini, testimoni sy sendiri. Jika anda percaya dgn saya, call/pm 016-5215057 skrg!






Zainora Hayari
016-5215057
Shaklee Independent Distributor
COD Ipoh, COD Sg Pulai, COD Kampar 
Perak


No comments: