Tuesday, October 17, 2017

CARA ANAK BERTENAGA SEMASA BERPUASA

Salam dan selamat pagi semua,

Hari ni saya nak share tips dan cara bagaimana melatih anak-anak kita bertenaga semasa berpuasa

Mudah sahaja ibu-ibu dan ayah semua. 

Mari saya kongsikan bagaimana cara saya memberi tenaga untuj anak-anak saya semasa bersahur ataupun hari biasa sebelum ke sekolah. Saya share dengan korang semua melalui video ini. 




Beginilah cara saya membekalkan tenaga kepada anak anak. Mealshake ini memang sunber protein terbaik untuk anak anak kerana ianya mengandungi 19 jenis vitamin A- Z, mineral dan ‘Trace Mineral’. 





Di samping itu Mealshake ni jugak 
  • Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya.
  • Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel semasa proses membesar.
  • Sesuai untuk tumbesaran anak-anak dan juga ibu-ibu yang sedang mengandung.
  • Mengandungi vitamin B-complex , iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit.
  • Sesuai untuk mereka yang mahukan kulit yang cantik dan halus mulus.
  • Kaya dengan serat yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.
  • Sesuai untuk kanak-kanak serta orang dewasa yang sering sembelit.




Semoga kita sama-sama mendapat kebaikan daripada set ini, in shaa Allah. 


Zainora Hayari

Shaklee Independent Distributor
COD Ipoh, COD Sg Pulai, COD Kampar
Perak

No comments: